Site Network: Home | perjalanan | komputer | About

HOT TOPIC

maaf jika akhirnya aku menyesal
maaf jika akhirnya aku pergi
bukan ini yang kumau
namun apa tah dayaku
insan kecil di penghujung duri
indah memang atas mata
indah memang atas rasa
hnamun. Bukan itu yang aku sesali
namun bukan itu yang aku tangisis
sedih memang namun apa tah daya
aku hanya insane biasa
lidahku kelu tak mampu berkata apa
pikiranku sudah melayang jauh
hati kosong tak bermakna
namunnjiwa itu masih ada
Rabb jiwa itu……..
Masihkah ada?
Terasa ku melayang namun beban……..
Terus menginjakku ke dasar mulut bumi
Tapi apakah kanb terus seperti ini ………..?
Ya Rabb semoga jika ada pilihan sekali lagi
Kan kupilih yang benar dengan hati
Ya Rabb jika badai tu datang lagi semoga aku masih dapoat melihat mentari pagi tanpa awan gelap di esok hari
Ya Rabb jika hujan deras itu kembali datang mendera semoga engkau berkenan payungi kami dengan hidayah-Mu
6/10/04

0 Comments:

Post a Comment